Hei, aloitanpas nyt siis tänään kirjoittamaan tätä uunituoretta blogiani. Mitä tämä tulee pääasiallisesti sisältämään, on vielä arvoitus. Todennäköisesti kirjoittelen tänne ajatuksiani muodista, tuunaamisesta, piirtämisestä ja maalaamisesta. Myös omia unelmiani ja saavutuksiani tulen tänne listaamaan. Kenties minun pitäisi ensin esitellä itseni; olen melkein 13-vuotias nuori neiti, joka asuu Helsingissä. Olen nyt siis 7.llä luokalla, harrastuksiini kuuluu datailun lisäksi piirtäminen, maalaaminen, lukeminen, kirjoittelu, vaatteiden suunnittelu, tanssi, pianonsoitto ja sirkuskoulu. Minulla ei ole lemmikkieläimiä, enkä sellaista todennäköisesti ikinä haluaisi. Tuotesisällöltäni olen kieroutuneella huumorintajulla höystetty, pirteä ja tempperamenttinen pakkaus täynnä energiaa, kofeiinia ja sokeria. ;) Olen jo jonkin aikaa lueskellut muiden kirjoittajien blogeja ja nyt blogikärpänen on päässyt minuakin puraisemaan.Tyyliltäni olen aika värikäs ja "en-niin-tavannomainen" pukeutuja. Itseäni en osaa mihinkään kastiin tunkea, ruokalusikallinen sateenkaaren värejä, ripaus hippi,- ja nature henkeä, röyhelöä ja huiveja sekä vähän sekavia itsetehtyjä asusteita ja vaatteita olisi mielestäni aika osuva kuvaus. Musiikkimakuni on rock/metal/neofolk henkistä, en rupea nyt bändejä tänne listaamaan. Pyydän jo näin alkuun anteeksi löytämiänne kirotusvireitäni, niitä löytyy varmasti jokaisesta kirjoituksestani.